یزدفردا -مسعود میر جلیلی "حوالي ساعت 24 نيمه شب يك‌شنبه 13 بهمن‌ماه (اولين ساعت بامداد دوشنبه 14 بهمن‌ماه) ورودي دفتر هفته نامه بشارت‌نو توسط عده‌اي ناشناس به آتش كشيده شد.
اين آتش سوزي كه به صورت عمدي صورت گرفت به وسيله احتراق يك حلقه لاستيك اتومبيل كه درون آن مواد آتش‌زا ريخته شده بود به همراه پاشيدن بخشي از مواد آتش‌زا به درب ورودي و ديواره‌هاي نماي بيروني دفتر بشارت‌نو صورت پذيرفت.
اين آتش‌سوزي پس از بلند شدن شعله‌هاي دود و آتش با اطلاع يافتن همسايگان توسط آنها خاموش شد اما به دليل احتراق مواد آتش‌زا در درون و اطراف لاستيك و همچنين آغشته شدن درب به مواد آتش‌زا با شعله‌هاي زياد همراه بود و خسارت‌هاي زيادي وارد كرد. به طوريكه درب فلزي ورودي ساختمان دفتر، تابلو كاشيكاري شده دفتر، آيفون تصويري، صندوق پستي، علمك گاز شهري و بخش‌هايي از نماي بيرون و چراغ نصب شده جلو درب دچار آتش‌سوزي و خسارت شد.
بلافاصله پس از اطلاع موضوع به پليس 110 گزارش و با حضور ماموران كلانتري شهيد چمران پرونده‌اي تشكيل شد كه مراتب در دست پي‌گيري است.
گفتني است مدتي پيش نيز شيشه اتومبيل مدير مسوول بشارت‌نو در حين تهيه گزارش از مجتمع تجاري شهر شكسته شد. اين اتفاق در حين تهيه عكس از ريزش بخشي از سقف مجتمع تجاري شهر صورت گرفت كه عكس‌ها و گزارش كامل مربوط در شماره 157 اين هفته‌نامه چاپ و منتشر شد.
هفته‌نامه بشارت‌نو كه به تازگي سراسري شده‌است از ارديبهشت 82 به عنوان دو هفته‌نامه شروع به كار كرده‌است كه تاكنون 157 شماره از آن منتشر شده و اخيرا به عنوان هفته‌نامه سراسري در حال انتشار است. اين نشريه داراي زمينه سياسي، اجتماعي، فرهنگي، اقتصادي و ورزشي است كه در يزد و تهران چاپ و در برخي شهرهاي سراسر كشور توزيع مي‌شود. دفتر مركزي بشارت‌نو در يزد واقع است.

عکس از مسعود میرجلیلی "

یزدفردا

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا